Autopuzzeltocht 2011
Op vrijdagavond 13 mei gaan we voor onze leden (en introducés) een autopuzzeltocht organiseren. De bedoeling is dat als je mee wilt doen je zelf een team samenstelt en met een auto om 20.00 uur naar de Petjesbar komt. Als je individueel mee wilt doen moet je dat tijdig aangeven zodat we iets voor je kunnen regelen.
31 mrt 2011
Klik hier...
[ Vorige ] - [ Overzicht ] - [ Volgende ]
Laatste Supportersvereniging nieuws : Meer Supportersvereniging nieuws...