'OKSV E1 letterlijk en figuurlijk weggeblazen: 7-1 nederlaag.' geschreven door Jeroen
Moeten we wel of niet voetballen…??Een goeie vraag wanneer je om 8 uur ’s ochtends moet vertrekken, de storm door Overlangel giert en je jezelf afvraagt of het wel zin heeft om te spelen.Het antwoord was ‘ja’ en dus gingen we in het schemerdonker op weg naar Heeswijk, alwaar we het tegen de plaatselijke E2 moesten opnemen.Voor de winterstop hadden we ook tegen dit team gespeeld en hadden we verdiend met 3-2 gewonnen. Maar vandaag hadden we geen kans. Het leek erop alsof Heeswijk 3 klassen beter was dan de vorige keer en dat OKSV juist 3 ...
5 feb 2011
Klik hier...
[ Vorige ] - [ Overzicht ] - [ Volgende ]
Laatste OKSV E1 nieuws : Meer OKSV E1 nieuws...