
Gecertificeerd inspectiebureau - Begeleiding in kwaliteitszorg
Hierbij weer een nieuw interview. Ditmaal aan de huidige grensrechter van OKSV 1: Willy van der Loop
Personalia | ||
| Naam | : | Willy van de Loop |
| Bijnaam | : | Heb ik geen.. |
| Leeftijd | : | 58 jaar |
| Woonplaats | : | Overlangel |
| Burgerlijke staat | : | Gehuwd |
| Partner | : | Wilma |
| Kinderen | : | 3 Renee, Paul en Mark |
| Beroep/School | : | Bankwerker bij de Rabobank |
| Hobby's | : | Bezig zijn |
| Eten | : | Biefstukje vind ik wel lekker |
| Drinken | : | Biertje, paar niet teveel |
| Televisie | : | Studio Sport |
| Hekel aan | : | Oneerlijk |
| Fav. Club Nederland | : | OKSV |
| Fav. Club Buitenland | : | Maakt me niks uit. |
| Fav. Speler Nederland | : | Jordi Clasie |
| Fav. Speler Buitenland | : | Arjen Robben |
| Opmerkelijk Speler OKSV | : | Pim Tonies, die kun je overal neerzetten. Schoffelt overal even veel. |
| Met welke speler van OKSV werk je graag samen | : | Met de Penningmeester, is lekker kort bij huis. |
| Beste speler waar je ooit mee gespeeld hebt | : | Jan Visschers, hij was de mentor toen ik overkwam vanuit de jeugd. Hij deed het op souplesse. |
| Hoogtepunt eigen carrière | : | In 1972 uit tegen siol op autoloze zondag, Spelers en supporters allemaal per bus naar Katwijk. |
| Dieptepunt | : | Knieblessure op jonge leeftijd, moest stoppen op mijn 20e. |
| Hoe hoog eindigen OKSV 1, 2 en 3 dit jaar? | : | 1e: 1e 2e: 8e 3e: 1e |
| Wie vind je een mooie vrouw | : | Anita Witsiers |
| Voor welk gerecht mogen wij je 's nachts wakker maken | : | Voor geen gerecht (verrassend...) |
| Wie zou je 1 dag willen zijn | : | Eigenlijk niemand, in 1dag kun je niemand nadoen. |
| Mooiste wedstrijd ooit gezien | : | Ek finale 1988 in München. |
| Mooiste doelpunt ooit gezien | : | Doelpunt van ons Adje bij het korfballen. |
| Sterke punten als voetballer | : | Boxen trekken, duwen en tegenstander jennen. |
| Zwakke punten als voetballer | : | Geen snelheid, dit blijkt erfelijk te zijn. |
| Wie is je favoriete trainer | : | Niels Voet, is goed bezig, op een leuke en goede manier. |
| Leukste club uit de omgeving | : | OKSV |
| Nooit grappig is.. | : | in de zeik genomen worden |
| Politieke voorkeur | : | CDA |
| Ik word opgewonden van... | : | af en toe Wilma |
Stellingen | ||
| Tennis of Voetbal | : | Voetbal |
| Ajax of PSV | : | PSV |
| Arena of Kuip | : | Kuip |
| Wijn of Bier | : | Bier |
| Zelf scoren of een assist | : | Zelf scoren |
| Seks voor de wedstrijd, na de wedstrijd of beide | : | beide |
| 4-3-3 of 4-4-2 | : | 4-3-3 |
| Huisdier of Vrouw | : | Vrouw |
| Voor of Achter | : | Voor |
| Groen of Zwart | : | Groen |
| Rondje 16 of Penalty's | : | Penalty's |
| Plezier of Presteren | : | Plezier |
| Oranje met of zonder Robin van Persie | : | zonder |
| Trainen of Wedstrijd | : | Wedstrijd |
| Met 15 voetballers onder de douche of met je eigen vrouw in bad | : | met je eigen vrouw in bad |
| Man of Vrouw | : | Vrouw |
| Neerloon of Overlangel | : | Overlangel |
| Het 1e / 2e of 3e | : | 1e |
| Jeugd of Senioren | : | Senioren |
| Trainingsveld of Hoofdveld | : | Hoofdveld |
| Paul of Mark | : | geen keuze |
Extra vragen | ||
| Waarom heb je besloten op grensrechter te worden? | : | Het leek mij wel leuk op te doen, en ik ben er altijd. En ze waren nog op zoek naar iemand |
| Wat heb je in de je carrière nog meer voor OKSV gedaan? | : | Ben Bestuurslid geweest, jeugdleider, vele jaren oud papier opgehaald met wiskey, hand en spandiensten, kantinedienst, ect |
| Wat zijn jou ambities met OKSV? | : | Over 20 jaar nog OKSV zijn. |
| Wat vind je belangrijk voor een club als OKSV? | : | Gezelligheid en saamhorigheid. |
| Waarom ga je op zondag nooit mee naar de Petjesbar? | : | Omdat ik dat niet zuuk, maar heb beloofd wel een keer mee te gaan. |
| Wat is jou favoriete OKSV opstelling aller tijden? | : | |
|
Dorus Kuijpers
Piet van Aar
Cor Reijs
Willy van der Loop
Frans School
Bert Voet
Jan Visschers
Toon van Lieshout
Pierre Jaspers
The van Grunsven
Willy Reijs
| ||
| Wat wil je verder nog kwijt? | : | Niks, 't is wel grappig. |



Gecertificeerd inspectiebureau - Begeleiding in kwaliteitszorg