
Gecertificeerd inspectiebureau - Begeleiding in kwaliteitszorg
Personalia | ||
| Naam | : | Kevin Kuijpers |
| Bijnaam | : | Kuijper, Kuuper, Kippie |
| Duidelijk waarom | : | Kuijper is logisch, Kippie is nog van de basisschool |
| Leeftijd | : | 16 jaar |
| Woonplaats | : | Overlangel |
| Burgerlijke staat | : | Vrijgezel |
| Partner | : | Nee, kost teveel tijd |
| Kinderen | : | Heb ik niet |
| Beroep/ School | : | Havo 4 |
| Hobby's | : | Voetballen, vissen, darten, gitaar spelen en bier drinken |
| Eten | : | Frikandel met curry |
| Drinken | : | Heineken bier |
| Televisie | : | RTL Darts en studio voetbal |
| Favoriete film | : | Terminator / Wolverine |
| Muziek | : | Rock 'n Roll |
| Acteur | : | Hugh Jackman en Silvestre Stalone |
| Actrice | : | Tatjana Simic |
| Hekel aan | : | Ossenaren, iets teveel zwarte pieten |
| Favoriete club Nederland | : | OKSV / Feyenoord |
| Favoriete club buitenland | : | Liverpool |
| Favoriete speler Nederland | : | Graziano Pelle |
| Favoriete speler buitenland | : | Dirk Kuijt |
| Opmerkelijke speler OKSV | : | Stan is vrij opmerkelijk, altijd ouwehoeren |
| Met welke speler van OKSV werk je graag samen | : | Jesper van Griensven, goede techniek |
| Hoogtepunt eigen carriere | : | De 21-0 winst op heeswijk, Opmerkelijk: Jort scoorde 6x!! |
| Dieptepunt | : | Het moment dat Bart me op de voorstopper positie posteerde |
| Hoe hoog eindigt OKSV 1 dit jaar | : | 5e |
| Hoe hoog eindigt OKSV 2 dit jaar | : | 6e |
| Hoe hoog eindigt OKSV 3 dit jaar | : | 2e |
| Hoe hoog eindigt OKSV B1 dit jaar | : | 1e |
| Wat vind je een mooie vrouw(behalve je eigen) | : | Yolanthe Cabau van Kasbergen |
| Wat vind je een mooie man | : | Kevin van Haren met z'n afgetrainde lichaam |
| Voor welk gerecht mogen wij je s'nachts wakker maken | : | broodjes frikandel met curry (wel warm) |
| Wie zou je wel 1 dag willen zijn | : | Simon Whitlock, 1 dagje met zo'n baard. |
| Mooiste wedstrijd | : | Dortmund - Malaga, laatste 5 minuten maakte dortmund er nog 2. |
| Mooiste doelpunt | : | Het (geluk) stiftje met links tegen daw vanaf 30 meter, door mezelf gemaakt. |
| Sterkte punten voetballer | : | Loopvermogen / duelkracht |
| Zwakke punten voetballer | : | Koppen / techniek |
| Wie is je favoriete trainer | : | Bart / Erwin (basisplaats he) |
| Leukste club uit de omgeving | : | OKSV |
| Nooit grappig is | : | Tegen een osse club spelen |
| Wat is je politieke voorkeur | : | Heb ik niet, alles behalve Rutten |
| Waar wordt je opgewonden van | : | Een lekker wijf |
| Wie word er kampioen in de eredivisie? | : | Feyenoord, ze halen gewoon de meeste punten |
| Wat vind je belangrijk voor een club als OKSV? | : | Dat ze genoeg leden houden en blijven bestaan. |
| Wat zijn je ambities met OKSV? | : | Ik zie wel waar het schip strand |
Stellingen | ||
| Tennis of Voetbal | : | Voetbal (Alleen de rokjes bij tennis) |
| Ajax of PSV | : | PSV |
| Kuip of Arena | : | Kuip |
| Wijn of Bier | : | Bier |
| Zelf scoren of een assist | : | Beide als het kan |
| Sex voor de wedstrijd, na de wedstrijd of Beide? | : | Zo vaak mogelijk maar niet teveel van het goede |
| 4-3-3 of 4-4-2 | : | 4-3-3 |
| Glijbaan of gewoon zwemmen | : | Glijbaan |
| Huisdier of vrouw | : | Laat dat huisdier maar komen, vrouw zien we dan wel weer |
| Voor of achter | : | Achter, sta ik met voetbal ook |
| Groen of zwart | : | Zwart |
| Rondje 16 of Penalty's | : | Rondje 16 |
| Plezier of Presteren | : | presteren met plezier) |
| Oranje met of zonder Sneijder | : | Met |
| Trainen of wedstrijd | : | trainen naar de wedstrijd toe |
| Met 15 voetballers onder de douche of met je eigen vrouw in bad? | : | et 15 voetballers onder de douche |
| Man of vrouw | : | Man |
| Keent of Loon | : | Loon |
| Het 1e / 2e of 3e | : | 1e |
| Jeugd of Senioren | : | Senioren |
| Trainingsveld of Hoofdveld | : | Hoofdveld |
Extra vragen | ||
| Waar zou je graag nog een keer willen optreden? | : | Ziggodome / seizoensafsluiting OKSV (suggestie..) |
| Word je binnen 10 jaar prins carnaval? | : | Ik denk het niet, ik wil ons pap opvolgen. |
| Wat zijn jullie toekomstige plannen met de band? | : | Bekend worden en een eigen album maken. |
| Mooiste persoon uit je eigen cv groep? | : | Stannie, die rooie gek |
| Wie is je favoriete artiest? | : | Angus Young van ACDC |
| Waarom zijn jij en jullie pap nog geen lid van de supportersclub? | : | Ze zijn nog niet aan de deur geweest, maar nu jullie er toch zijn worden we meteen lid! |
| Wat is je favoriete OKSV-opstelling | : | Goal: Mike RB: Rainey vd Berg CV: Joris vd Wijst VS: Tim v Poppelen LB: Kevin Kuijpers (C) RM: Joris van Poppelen CM: Tim Reijs LM: Stan Arts Achter de spits: Martijn Pittens en Jesper van Griensven Spits: Dirk vd Berg |
| Wat wil je verder nog kwijt? | : | Ik hoop dat we met de band nog een keer voor OKSV optreden , en dat we met de B1 kampioen worden. Als je dit toch leest, like de Facebook van Track 'n Tor (https://www.facebook.com/pages/Track-n-Tor/498163873560679). |




Gecertificeerd inspectiebureau - Begeleiding in kwaliteitszorg