
Gecertificeerd inspectiebureau - Begeleiding in kwaliteitszorg
Personalia | ||
| Naam | : | Michael Sebastiaan Sweep |
| Bijnaam | : | Sweepie denk ik |
| Duidelijk waarom? | : | Omdat me achternaam Sweep is denk ik he.. |
| Leeftijd | : | 22 |
| Woonplaats | : | Overlangel |
| Burgerlijke staat | : | Vrijgezellig |
| Kinderen | : | Nog niet, tenminste dat hoop ik. |
| Beroep/School | : | ICT'er |
| Hobby's | : | Computeren en voetballen |
| Eten | : | Spaghetti |
| Drinken | : | Bier en ijsthee |
| Televisie | : | NCIS |
| Favoriete film | : | Starwars |
| Muziek | : | Pop |
| Acteur | : | Leonardo DiCaprio |
| Actrice | : | Angelina Jolie |
| Hekel aan | : | Haasten |
| Favoriete club Nederland | : | Feyenoord |
| Favoriete club buitenland | : | Manchester United |
| Favoriete speler Nederland | : | Robben |
| Favoriete speler buitenland | : | Ik zou het echt niet weten |
| Opmerkelijke speler OKSV | : | Arie, als je zoveel jaren bij het 1e de ballen gaat halen en nooit speelt vind ik dat best opmerkelijk. |
| Met welke speler van OKSV werk je graag samen | : | Mathieu, moet toch opkomen voor m'n aanvoerder hè. |
| Hoogtepunten eigen carrière? | : | In de B, toen scoorde ik met mijn knie vanaf het middenveld. |
| Dieptepunt? | : | Die zijn er zoveel... Vaak genoeg blunders, maar geen die er echt uitsteekt. |
| Wat zijn je ambities met OKSV ? | : | Kampioen worden met het 2e |
| Hoe hoog eindigt OKSV 1? | : | 4e |
| Hoe hoog eindigt OKSV 2? | : | 7e |
| Wie vind je een mooie vrouw(behalve eigen) | : | Angelina Jolie |
| Wie vind je een mooie man | : | Mijn broer. Zo, heeft hij ook zijn momentje. |
| Voor welk gerecht mogen we je s'nachts wakker maken | : | Niet, ik hoef ‘s nachts echt niet wakker gemaakt te worden om te eten. |
| Wie zou je wel een dag willen zijn? | : | Rijkste man ter wereld. |
| Sterke punten voetballer | : | Die heb ik niet |
| Zwakke punten voetballer | : | Conditie |
| Mooiste wedstrijd | : | Promotiewedstrijd van het 1e tegen SBV haren. |
| Mooiste doelpunt | : | Zie mijn hoogtepunt. |
| Wie is je favoriete trainer | : | Jeroen Ermers, daar heb ik altijd wel lol mee gehad. |
| Leukste club in de omgeving | : | Herpinia |
| Nooit grappig is | : | Een uur eerder voetballen |
| Wat is je politieke voorkeur | : | Rechts |
| Waar wordt je opgewonden van | : | Mezelf!!! |
| Wie word er kampioen in de eredivisie? | : | Ik volg het niet |
Stellingen | ||
| Tennis of voetbal | : | voetbal |
| Ajax of PSV | : | Feyenoord |
| Kuip of Arena | : | Kuip |
| Wijn of bier | : | bier |
| Zelf scoren of een assist? | : | Zelf scoren |
| Seks voor de wedstrijd of na de wedstrijd | : | voor |
| 4-3-3 of 4-4-2 | : | 4-4-2 |
| Friet of sportmaaltijd | : | Friet |
| Glijbaan of gewoon zwemmen | : | Glijbaan |
| Huisdier of vrouw | : | vrouw |
| Voor of achter | : | achter |
| Groen of zwart | : | Groen |
| Rondje 16 of penalty's | : | penalty’s |
| Plezier of presteren | : | Plezier |
| Oranje met of zonder van Bommel | : | met |
| Trainen of wedstrijd | : | wedstrijd |
| Met 15 voetballers onder de douche of met je eigen vrouw in bad? | : | met je eigen vrouw in bad |
| Man of vrouw | : | vrouw |
| Neerloon of Overlangel | : | Overlangel |
| Het 1e of het 2e | : | 2e |
| Wat wil je verder nog kwijt? | : | Niet veel, alleen dat ik het een eer vind om een interview te hebben gehad als speler van het 2e. |



Gecertificeerd inspectiebureau - Begeleiding in kwaliteitszorg